Friday 12 June 2009

layan kn jer..


benarkn tuk ku b'bicara..
bicara terus ke hati mu.. hatimu..
hati y penuh rsa ragu..
jgn ters p'gi..
tnp m'dengar ku..
mungkin mudah..
utk kau ters b'lalu..
nt dlu..
beriknlah wak2..
utk aku, utk kamu..


ingtkh lg wk2 kau b'samaku..
kaku aku melihatmu..
lidah kelu sedgkn aku..
mahu kau tahu..
aku cinta padamu..
benci pada mu..
cinta pada mu..


ke tepi liht ku b'lalu..
psti i2 y t'baek utk ku..
tiada lagi mahu ku tahu..
tentg hidup kamu..
tentg mati kamu..
aku tahu..
engkau tahu apa y mata ku tahu..
apa y kau tggu..
mahu aku buka pin2??
saktnya aku..
membenci kamu..
sakit lg mencintai mu..
dan aku pergi..
tapi kembali..
benci aku mencintai dirimu..
ku benci.. kamu..
ku cinta.. kamu..


*p/s= just only song.. i luv dis song.. hehe..

No comments:

Post a Comment